Soudce nařídil lékaři okamžitě přestat provádět praxi v Kalifornii po dobu trestního řízení.
Z rodinných příslušníků Michaela byl přítomný Randy.



Popis tohoto jednání a stanovení termínů pro jednotlivá přelíčení je prosím zde, jsou to volné poznámky zúčastněné osoby v soudní síni, která chce zůstat v anonymitě. Prosím o respektování!! a nešíření..jen pro čtení. Děkuji♥
http://people-vs-conradmurray.weebly.com/feb-7.html
Omlouvám se za překlad z důvodu časové tísně, následně upravímTrial Date Pushed Up Four Days For Michael Jackson's Doctor
(CNS) Posted Monday February 7, 2011 – 3:30pm
A judge today pushed up the trial date for Michael Jackson's personal physician by four days, saying he expects the first panel of potential jurors to be brought in March 24 in the doctor's voluntary manslaughter case.
Los Angeles Superior Court Judge Michael E. Pastor vacated the March 28 trial date set at an earlier hearing, saying he did not realize at the time that it was the last possible date that Dr. Conrad Murray could go to trial in connection with the singer's June 2009 death.
Also today, the judge said he is prepared to allow television coverage of the upcoming trial -- including opening statements, the presentation of evidence, closing arguments and any verdict.
But he said he wants to be satisfied that certain conditions are met, including the "absolute least intrusive placement" of a TV camera in the courtroom.
"I need a definite proposal as to what you want to do," the judge told attorneys representing the Radio Television News Association of Southern California and truTV's In Session.
A TV camera would not be allowed in the courtroom for the start of jury selection March 24, in which prospective panelists will be questioned on whether it would be a financial hardship to serve on what is estimated to be a six-week trial.
"These are tough economic times right now," Pastor said. "A lot of people don't get paid for jury duty."
Prospective jurors who say they could serve on the case will be asked to fill out a "detailed" juror questionnaire, then directed to return to court at a later date after attorneys review the questionnaires.
Murray did not attend today's hearing, with defense attorney Ed Chernoff telling the judge last month that his client expected to be in Houston this week.
Murray proclaimed himself "an innocent man" during the previous hearing.
The 57-year-old cardiologist was ordered Jan. 11 to stand trial on the felony charge, with Pastor ruling there was sufficient evidence to require him to proceed to trial after a six-day preliminary hearing in which the prosecution called 22 witnesses.
The judge instructed the doctor to "immediately cease and desist" practicing medicine in California while the criminal proceedings are pending.
Murray is accused of administering the powerful anesthetic propofol to the singer to help him sleep, then failing to properly monitor him.
Jackson was pronounced dead at 2:26 p.m. on June 25, 2009, at age 50, after doctors at Ronald Reagan UCLA Medical Center unsuccessfully tried to revive him.
Paramedics who responded to the entertainer's rented Holmby Hills estate about two hours earlier said he appeared to have been dead for 20 minutes to an hour.
Jackson was in Los Angeles rehearsing for an upcoming series of sold-out concerts in London.
Soudce dnes posunul zkušební data pro osobní lékař Michael Jackson je o čtyři dny, řekl, že očekává, že první panel potenciálních porotců být přinesen 24.března ve lékaře dobrovolné zabití případ.
Los Angeles vrchní soud soudce Michael E. Pastor uvolní 28.března zkušební data stanovena na dřívější jednání s tím, že si neuvědomil, že v té době to byl poslední možný termín, že doktor Conrad Murray mohl jít před soud v souvislosti s zpěváka 06. 2009 smrt.
I dnes soudce řekl, že je připravena umožnit televizním přenosem na nadcházející proces - včetně otevření závěrky, předkládání důkazů, uzavírání argumenty a žádný verdikt.
Ale on řekl, že chce, aby se přesvědčila, že jsou splněny určité podmínky, včetně "absolutní nejšetrnější umístění" na televizní kamery v soudní síni.
"Musím definitivní návrh na to, co chcete dělat," řekl soudce právníci zastupující rozhlasu Televizní noviny Asociace jižní Kalifornie a truTV je v zasedání.
TV kamera by nemělo být dovoleno v soudní síni na začátku porota 24. března v níž bude budoucí panelisty se ptal na to, zda bude finanční potíže, aby sloužil na to, co se odhaduje na šest-týdenní studii.
"Jde o těžké ekonomické časy právě teď," řekl pastor. "Spousta lidí nemají dostat zaplaceno za porotce."
Perspektivní porotců, kteří říkají, že by mohl sloužit k případu bude požádán o vyplnění "detailní" porotce dotazník, pak směřuje k návratu k soudu, později po revizi právníky dotazníky.
Murray nezúčastnili dnešního jednání, se obhájce Ed Chernoff řekl soudce minulý měsíc, že jeho klient očekává, že budou v Houstonu tento týden.
Murray prohlásil sebe "nevinného člověka" v průběhu předchozích jednání.
57-rok-starý kardiolog bylo nařízeno 11 ledna k soudu státu na těžký zločin poplatku, s vládnoucí Pastor existují dostatečné důkazy, aby požadovat, aby přistoupit k soudu po šesti-denní předběžná slyšení, na které trestní stíhání názvem 22 svědků.
Soudce nařídil lékař "okamžitě přestat a ustat" praktikování medicíny v Kalifornii, zatímco trestní řízení vede.
Murray je obviněn z podávání silné anestetikum propofol na zpěváka, aby mu pomohl spát, pak tím, že řádně sledovat ho.
Michael byl prohlášen za mrtvého v 14:26 25. června 2009, ve věku 50, poté, co lékaři u Ronalda Reagana UCLA Medical Center neúspěšně snažili ho oživit.
Záchranáři potvrdili, že Michael , když dorazili na místo o dvě hodiny pozdějil, byl již mrtvý....
Jackson byl v Los Angeles zkouší na nadcházející sérii sold-out koncertů v Londýně.











