"Šokujúce" odhalenia

... nuž, až také šokujúce nie sú, keďže reakcie na seba nedali dlho čakať.

Obrázek

Fotograf Jonathan Hobin, ktorý pochádza z Kanady zverejnil na svojom FB komentár - LINK , v ktorom totálne zničil jeden z kľúčových obrázkov, ktoré zverejnili bulvárne médiá, najmä DailyMail, ktoré sú súčasťou MEGA bulvárneho podvodu s článkom, ktorý zvererjnil RadarOnline o údajnom detskom porne a týraní detí, ktoré mali byť nájdené ako tajné a nezverejnené dôkazy vyšetrovateľov.

Jednou z fotiek, o ktorú sa bulvár opieral v popise o týraní detí a sadomasochizme, je aj táto, ktorá pochádza z knihy Room To Play, ktorú RadarOnline popísal údajne podľa dokumentov vyšetrovateľov ako pornografickú:

Obrázek

ROZDIEL ako zverejnil fotku RadarOnline a prebral aj DailyMail s popisom z údajného spisu vyšetrovateľov:

Obrázek

Kniha, ktorú fotograf vydal bola reakciou na hry detí v súvislosti s udalosťami vo svete v štylizovaných polohách, ktoré vidia v televízií.

Jednou z nich bola aj zavraždená detská kráľovná krásy, ktorú ako 6 ročnú v roku 1996 zavraždil pedofil.

ŠOKUJÚCE ALE JE, že fotka vznikla v roku 2008, teda 3 roky po skončení procesu, tak ako aj ostatné fotky, a zverejnené boli až v roku 2010.

Preto nielen táto fotka nikdy nemohla byť súčasťou žiadnych dôkazov ani zhabaných vecí.

Týmto sa znova len vyvracia a dokazuje blud bulváru, mega klamstvo, ktoré sa šíri internetom ako bulvárna rakovina.

Fotograf teraz žiada nielen vyšetrovateľov, ale aj médiá, aby uviedli veci na pravú mieru, a nevylučuje, že zažaluje bulvár, ktorý doslova prekrútil fakty a vytvoril fikciu, ktorá nezapadá ani do kontextu rokov.

Nie náhodné je, že DailyMail zverejnil aj článok samostatne o autorovi pred pár rokmi, v roku 2011 - čítajte tu - LINK

Preto nielen DM musel ako bulvárny denník vedieť, že ide o mega klamstvo alebo zavádzanie.

Tým len znova dokázali, ako obludné sú média, ktoré si zámerne neoverujú fakty.

Článok z CBC news - LINK