CNN potvrdzuje, že britský bulvár klame

CNN, ako reakciu na bulvárne ohavnosti, ktoré tvrdili, že FBI vyšetrovalo Michaela Jacksona, v ktorom mali dokázať, že zneužil 24 detí a vyplatil im peniaze, priniesli článok, v ktorom reagujú reportéri, ktorí sa podieľali na informovaní nielen procesu v roku 2005, ale prinášali a stále prinášajú informácie o súdnych dokumentoch, vrátane tých FBI spisoch, ktoré boli zverejnené v roku 2009-2010.

Drew Griffin, právny analytik CNN, vyhlásil: „Nič z toho nie je nové – nič, a tiež nebolo ani žiadne FBI vyšetrovanie.

Znie to ako 20 rokov staré a zrecyklované bulvárne správy.“

Už pred pár dňami vyhlásil Michaelov obhajca z roku 2005, Thomas Mesereau: „Ide o to, že nič z toho, čo písal bulvár nie je obsahom FBI spisov. FBI uzavrela svoje vyšetrovanie. Znie to ako pletenec absolútnych nezmyslov.“

Ešte aj Diane Dimond (reportérka, ktorá vždy stála proti Michaelovi údajnými informáciami, ktorá sa vždy záhadne dostala k mnohým informáciám ako prvá - napr. ako prvá čakala pri Neverlande, ešte pred políciou, ktorá robila na ranči raziu..., a ešte k tomu napísala knihu plnú klamstiev...), ktorá sa priatelí s Paulom Barresim (bývalý gay porno herec, ktorému neskôr vzali licenciu pre súkromného detektíva za falšovanie dôkazov), ktorý stojí za týmito nezmyslami, musela napísať, chtiac či nechtiac, aby si zachovala akú takú reportérsku dôstojnosť (aj keď nikdy neštudovala žurnalistiku), že britský bulvár napísal nezmysly, ktoré nemajú akýkoľvek dôkaz.

Ako sme už na MJJsource.eu písali, a prví vám predložili dôkazové informácie, celý nechutný príbeh stojí na nahraných rozhovoroch údajných svedkov a bývalých zamestnancoch Michaela, ktoré slúžili pre bulvár ako predajný rozhovor, čím nechutnejší, tým viac dostali zapletené.

Nahrávky mal do roku 1997 Jim Mitteager (bulvárny reportér, ktorý kupoval pre bulvár „svedkov a obete“), potom, keď zomrel, dostal ich od jeho manželky Barresi.

Tieto nahrávky NEBOLI NIKDY v priebehu 20+ rokov, počas akéhokoľvek vyšetrovania použité ako dôkaz, hocičoho.

Napriek tomu, napr. Diane Dimond s Barresim spolupracovala na niektorých absurdných príbehoch, ktoré popísala v jej knihe (ktorú vždy, pri akejkoľvek príležitosti propaguje=rozširuje podobné nezmysly ako Barresi, ale zaobalené do pekného a dôveryhodného obalu,.... na rozdiel od skutočne faktografickej knihy CONSPIRACY od Aphrodite Jones).

Dimond ale priznala, že Barresi zrejme nemá žiaden trvalý príjem, a bulvár mu ponúkol tisíce dolárov za príbehy spred 20tich rokov v súvislosti s obvineniami Wadea Robsona.

Navyše, tie sa hodia a zapadajú do obvinení Wadea Robsona tak, aby pôsobili dôveryhodne, napriek tomu, že sa opakovane tí istí ľudia snažili očierňovať a špiniť Michaela celé desaťročia, pritom nikdy nič nedokázali, vždy iba tvrdia niečo, hovoria, prehlasujú... a nikdy žiadne dôkazy nepredložili.

Keď sa CNN snažila získať odpoveď od Barresiho reakciu, či predal svoj príbeh, odpovedal: „Nekomentujem to, a to je všetko, čo k tomu poviem.“

Inými slovami, je jedno, čo ohavnosti a špinavosti sú vôbec pravdivé, či ich môže niekto niekedy dokázať, stačilo len napísať jeden bulvárny článok, a celý svet berie tieto absurdnosti ako niečo reálne, tým priamo obviňujú Michaela Jacksona z niečoho, čo sa nikdy nestalo.

Minulosť Barresiho (ktorý má teraz 60 rokov) je viac než podivná..., okrem toho, že hral v gay porne, čas od času až do roku 2005, v roku 2009 získal licenciu na súkromného detektíva, o rok neskôr (2010) o ňu prišiel, pretože podľa súdu, falšoval dôkazy v jednom prípade ošetrovateľky, ktorú prepustili.

V roku 2010 Barresi a jeho žena (aké cnostné pre gay porno herca, že mal manželku!!!) podali žiadosť o vyhlásenie bankrotu (osobný bankrot sa vyhlasuje, aby veritelia nemali možnosť siahnuť na celý majetok).

Bulvárny týždenník Sunday People ale trvá na svojom príbehu (ako inak, prečo by sami seba vyhlasovali za podvodníkov?), ale nepotvrdil, že zdrojom ich príbehov je Barresi.

Tvrdia (v maily ako odpoveď pre CNN), že ich reportéri videli tieto „spisy“ (teda prepisy rozhovorov), pričom sa obhajujú, že spisy boli evidované pod FBI, ktoré ich zhabali od Anthonyho Pellicana, ktorý je odsúdený na 15 rokov za nelegálne odpočúvanie a sledovanie ľudí a celebrít, a takto ich prezentovali, že ide o FBI spisy (pod označením CADCE MJ-02463 a CR 01046 ), ktoré ale, sú iba nahrávkami bývalých zamestnancov Neverlandu (manželia Phillip a Stella Lemarque-oví), a NIKDY neboli súčasťou vyšetrovacích spisov FBI o Michaelovi.

Pôvodné FBI spisy boli vydané v decembri 2009, 6 mesiacov po smrti Michaela.

V nich je napr. uvedené, že v septembri 1993 požiadala polícia v LA o spoluprácu s FBI kvôli podozreniam, že sa Michael snažil dostať nejakú mladistvú osobu mimo iného štátu s cieľom nejakých nemorálnych účelov...

V tom čase došlo vy súdnemu vyrovnaniu s Jordanom Chandlerom, chlapcom, ktorého otec obvinil Michaela so sexuálneho zneužitia. Podľa dôkazov, bolo im vyplatených viac ako 15 mil. dolárov zo strany – poisťovne Michaela Jacksona – teda nie samotného Michaela!

Thomas Mesereau, Michaelov obhajca z roku 2005, preštudoval všetkých 330 strán pôvodných FBI spisov, a nič čo napísal britský bulvár tieto spisy neobsahujú. Tvrdí, že keby boli pravdivé, prokurátor Thomas Sneddon by ich okamžite využil v procese proti Michaelovi Jacksonovi nielen v roku 2005, ale už v roku 1993 by mu nebránila ani mimosúdna dohoda obviniť Michaela Jacksona z kriminálnych zločinov.

Rovnako aj reportéri CNN preštudovali spisy, ktoré sú dostupné na stránke FBI, a nič nepodporuje bludy britského bulváru.

Žiadne čísla FBI spisov sa nezhodujú s číslami podľa bulváru.

Barresi predal príbeh dvoch manželov LeMarque-ových bulváru, avšak Phillip LeMarque priznal na súde, že Barresi mu sľúbil 100 tisíc dolárov za príbeh, a možno viac, ak bude ohavnejší.

V tom čase išlo o údajnú obeť, herca Maculaya Culkina. (čítaj staršie články).